* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Naukowcy nie chcą wyjeżdżać2008-08-04 13:00:19Rządowy pomysł wspierania nauki nie znalazł odzewu. Naukowcy wolą święty spokój niż wyjazdy na staż. |
![]() |
„Odchodzę do konkurencji”2008-07-01 15:04:53„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie. |
![]() |
Co słychać w branży gastronomicznej?2008-03-17 14:07:43
|
|
Za mało pracy dla młodych2009-08-21 16:46:59Rynek pracy jest dziś najbardziej bezwzględny dla osób młodych. Według danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej więcej niż co piąty (21,6 proc.) bezrobotny to osoba poniżej 25. roku życia. Dla młodych nie ma pracy, a także propozycji na staże. Pozostaje im tylko praca dorywcza. |
![]() |
XXXVII seminarium Akademia Prawa Komputerowego Aspekty Prawne Działalności Wydawniczej - W Warunkach Dominacji Rynku Sieciowego2009-10-02 13:13:30Internet jako pole działalności autorskiej oraz wydawniczej - zagrożenia i trendy rozwojowe dozwolone korzystanie z utworu w prawie autorskim dozwolony użytek utworu w sieci peer-to-peer (p2p) i peer-to-mail (p2m) a ustawowe ograniczenia dozwolonego korzystania z utworu naruszenie praw autorskich z serwisach społecznościowych (Web 2.0) odpowiedzialność usługodawcy świadczącego usługi drogą elektoniczną jak chronić się przed naruszeniem praw w sieci przyszłość prawa autorskiego |
Szkolenia kurs rachunkowości Dźwirzyno, Lubuskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.